25.05.2011

Torby Eco - holiczki

Zgodnie z zapowiedzią dzisiaj na tapecie ekologiczne torby bawełniane.
Kupiłam hurtowo kilka sztuk i zabarwiłam na intensywne kolory, aby je nieco ożywic.


Następnie chwyciłam za farby do tkanin oraz pędzle i naniosłam na torby motywy, które rysuję / maluję / szkicuję od dziecięcych laty - twarze kobiet. Oto, co powstało:




Ostatnia torba została wykorzystana do zorganizowania pierwszego konkursu na moim facebook'owym profilu. Poprosiłam o zgłaszanie propozycji nazwania blond-niewiasty i ostatecznie Vanessa (bo to imię najbardziej przypadło mi do gustu) powędrowała do Magdy.


Mam nadzieję, że Vanessa wiernie uczestniczy w zakupach i wygrywa rywalizację z jej plastikowymi koleżankami.
Torby można spokojnie prac w temperaturze do 40 stopni, a prasując należy omijac motyw.

Ja uwielbiam bawełniane torby i mam zawsze kilka w samochodzie, aby nie zaszła potrzeba nabycia nieekologicznych "reklamówek". Nie mówiąc o tym, że lubię nosic zakupy na ramieniu, a z reklamówką trochę niekorzystnie...

 Pozdrawiamy:)

3 komentarze:

  1. mysle, ze wspaniale byloby miec taka torbe :) przy najblizszej okazji nabede droga kupna <3 pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, zapraszam do siebie, po małe wyróżnienie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi się podoba. Świetny pomysł. od niedawna również zajmuję się tym i owym :) zapraszam do mnie http://martynagrasmann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...