24.05.2011

Powrót do życia

Trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, ale naprawdę mam po swojej stronie usprawiedliwienie nie do podważenia!
Mianowicie... - po trzyletnim urlopie wychowawczym wróciłam do pracy i moje dotychczasowe życie (do którego się tak znakomicie dopasowałam) zostało lekko zdeformowane.
Tak więc decoupage i inne kreatywne aktywności odstawiłam na chwilkę na bok, aby skupic się na "etacie" oraz aby mój pracodawca nie żałował ponownego przyjęcia mnie do pracy;) 
Już jutro ruszę z wklejaniem zdjęc ekologicznych toreb powstałych jakiś czas temu, a które dziwnym trafem nie znalazły się tu na blogu.

Plany na najbliższą przyszłośc:
 - dokończyc zamówienia z działu decoupage i liczyc na nowe :)
 - uzupełnic bloga (bo trochę jednak dłubałam wieczorami w drewnie)
 - przytargac do domu starą i ważącą jakieś sto kilo maszynę do szycia
 - nauczyc się szyc

A propos szycia: zakupiłam dziś u Marleny z Dreams Fabric piękne tkaniny - polecam!

Dobranoc, Lula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...