28.02.2011

Decoupage'owy kolaż

Podczas "wiosennych" porządków wykopałam zakupione lata temu podobrazia. Niestety, malowanie olejnymi farbami przy małym dziecku okazało się niezbyt dobrym pomysłem, tak więc płótna przeleżały na dnie szafy czekając na lepsze czasy.

Nie twierdzę, że one właśnie teraz nadeszły, bo nadal nie chwyciłam za sztalugę i pędzle, ale postanowiłam wykorzystac podobrazia w inny, decoupage'owy, sposób.


                                        

Wybrałam odpowiednio jasne tło ze wzorem kwiecistego ornamentu, a następnie przeszukałam moje obszerne archiwum z serwetkami i wycięłam odpowiednie motywy  :)


Poniżej efekt końcowy, można powiedziec, że jest to jednoskładnikowy kolaż.

 

                                      
Pozdrawiam,
Lula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...