24.02.2011

Lulaby Decoupage na 22 Rozwojowym Festiwalu dla Kobiet PROGRESSteron

Z wielką przyjemnością zapraszam Was na 22. poznańską edycję Festiwalu dla Kobiet Progressteron.
Rozwojowe warsztaty odbędą się w WSHNiD przy ul. Kutrzeby 10 w Poznaniu, więcej informacji znajdziecie na stronie: www.dojrzewalnia.pl.


To już druga edycja, podczas której mam możliwośc zaprezentowania swoich prac na festiwalowym targu / jarmarku, za co jestem bardzo wdzięczna Organizatorce poznańskiej imprezy, Ani.
Szukajcie mnie na 4. piętrze w dniach 19. i 20. marca, (w godzinach 12-16) będzie mi bardzo miło.


Pozdrawiam i podaję linka do: Lulaby event na fb
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...