12.02.2011

Drugie życie starej bluzki

Już od jakiegoś czasu chodzą za mną nadruki wykonywane na ciuchach, torbach czy też akcesoriach domowych. Po zainwestowaniu w drukarkę i specjalny papier postanowiłam zrobic próbę generalną.
W tym właśnie celu "poświęciłam" starą bluzkę, którą chętnie nosiłam w ciąży, jak i w późniejszym okresie, ponieważ dobrze maskowała niektóre części ciała (szczerze mówiąc - nadal to robi, dlatego trudno mi się z nią rozstac).



Początkowo chciałam ją przefarbowac na inny kolor, jednak w moim gospodarstwie domowym brakuje tradycyjnego garnka emaliowanego, w którym powinno się barwienie przeprowadzac. W związku z tym pozostało mi tylko podrasowanie bluzki próbnym nadrukiem. Oto rezultat:



Motyw serca pochodzi z bloga Karen, która w swoim zbiorze posiada niezwykłe kolekcje, ja zmieniłam jedynie kolor na ostry róż. Jak to mówią: szału nie ma, ale szlaki przetarte, więc można ruszyc z bardziej ambitnymi projektami, które gdzieś tam w głowie siedzą.



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zapraszam ponownie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...